Elite Customer Relationship

تاريخ البداية تاريخ التهاية المكان التصنيف
2019-11-23 2019-11-30 رام الله تسويق

المدرب: أ. بدر الهدهد

 

Through this training, participants will be able to:

  • Gain knowledge and understanding of the importance of communications & Customer Service.
  • Explore and reflect on their own communication styles.
  • Understand the importance and elements of workplace protocol.
  • Practice positive communication techniques through case studies, role plays, and simulations.

 

Course content:

  • Communication with Others Skills basics
  • Communicating with customers (Understanding Customers)
  • Presentation and pitching skills – how to market your company?
  • Communication in difficult settings (Customer Service in Practice)
  • Hygiene and dress code
  • Workplace protocol – effective employees
  • Communication with Customers styles

Target Audience:

 Customer Service Staff, Call Center, Direct Sales, Teller, Indoor Sales.

 

عدد الساعات : 15 ساعة تدريبية .

تاريخ الانعقاد :يوم السبت  23+30/11/2019        

وقت الانعقاد : 09:00 – 16:30

مكان الانعقاد :  مقر المعهد المصرفي الفلسطيني – رام الله

 

الرسوم: (120$) للمشارك الواحد من المؤسسات الاعضاء و(160$) للمشارك من غير الاعضاء

 

معلومات المدرب:

خبرة في مجال الاستشارات والتدريب في مجالات خدمة العملاء والمهارات الادارية والاشرافية، والمهارات الحياتية،  قدم العديد من الدورات المتخصصة.